خانوما توی ماه چهارم و پنجم tsh تیروئیدتون چنده؟

۲ پاسخ

من سه
البته اولش ۴/۸ بود بعد قرص شد سه

من ماه دوم ۵بودم
قرص خوردم اومد زیر ۲.۵
حالا ماه پنجم فردا جوابش میاد
تو بارداری میگن باید زیر ۲.۵باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری