دوستانی که در سه ماهه دومشون هستن، tsh تیروئیدتون چنده؟

۵ پاسخ

عزیزم من ماه دوم ک ازمایش دادم ۵بود قبلا هم نداشتم تو بارداری گرفتم ک لووتیروکسین ۱۰۰داد هر روز بخورم جز چهارشنبه و جمعه بعد ی ماه مصرف دارو ازمایش دادم شد ۲.۱۷ک دکتر گفت دیگ تنظیم شده نرماله اما تا اخر بارداری ب همون صورت و ب همون دوز بخورم ماه بعد دوباره ازمایش

من اول بارداری ۷ بود ۲ بار بعدش دادم یکی ۱/۶۵ بود یکی ۱/۸۸
هرماه ازمایش میدم

من اولش که تست بارداریم مثبت شد ۵بود چند وقت بعدش دوباره با دارو تست دادم شد ۲/۴ یعنی کم کار تر شد دارومو دوزشو عوض کرد دوباره این هفته یدونه تست دارم ببینم چقدر شده من قبل بارداری نداشتم تیروئید تو بارداری گرفتم

عزیزم ببخشید خارج از بحث سوالاتون
شما ان تی رو پیش کی انجام دادین

1.89.

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری