۹ پاسخ

من 6 بودم یه ماه قرص خوردم شد 1
باز دارم قرص ادامه میدم فعلا

من جواب ازمایشم ۸ هفته اومد، ۳/۹ زده واسه من، روزی که دکتر رفتم چون جواب اماده نبود ، دکتر گفت همون موقع ان تی بیار ببینم، دوباره امروز منشیش زنگ زدم که بابا من نگرانم، اگر جنیم چیزیش بشه چی، گفت نه هیجی نمیشه همون شنبه بیار، نیاز باشه قرص میده.
خیلی حالم بد از استرس😭😭

زیر ۳خوبه

برای من یک بود

برا من ۳.۵بود‌
قرص نداد

من ۲/۵بود گف آفرین خوبه😂

تیرویید زیر۳ باید باشه ولی قرصات سر از خود قط نکن

لباس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁

برا من اولش ۴ بود بعد دوهفته قرص خوردم اومد شد ۱ بعد دکتر گفتش چون خوردی باید ادامه بدی هفته ای ۳ روز ناشتا میخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
بارداری معمولا 280 روز یا 40 هفته طول میکشه که بطور قراردادی از اولین روز آخرین قاعدگی شروع میشه.

🤰 سه ماهه اول: از اولین روز بارداری تا انتهای هفته 13.در سه ماهه اول ضربان قلب جنین توسط سونیکیت  شنیده میشه. بعضی از آزمایشات مثل نمونه برداری از پرزهای جفتی در سه ماهه اول انجام میشه

🤰سه ماهه دوم از هفته 14 تا پایان هفته 27. در سه ماهه دوم اولین حرکات جنین توسط مادر احساس میشه.بطوری که در مادران شکم اول دیرتر و شکم چندم زودتر حرکات جنین حس میشه.تستهایی مثل آمنیوسنتز در سه ماهه دوم انجام میشه.بهترین سه ماهه برای اکثر مادران معمولا سه ماهه دوم هست که هم تاحدودی از تهوع و استفراغ و تکرر ادرار سه ماهه اول رها شدن و هم اضافه وزن سه ماهه سوم رو هنوز تجربه نکردن. .

🤰 سه ماهه سوم از هفته 28 تا آخر هفته 40 هست که عمدتا در این زمان ( کمی زودتر یا دیرتر) به زایمان و تولد نوزاد ختم میشه.در سه ماهه آخر بعضی از مادران انقباضات غیر واقعی زایمانی رو تجربه میکنن و بیشترین وزنگیری جنین در این سه ماهه انجام میشه 🔰
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری