خوردن کاهو در سه ماهه دوم خوبه؟

۷ پاسخ

کلا سبزی جات خوبه

نه بابا من کلا ۳ ماه اول همش کاهو میخوردم چه خالی چه با غذا اصلا ضرر نداره تو سیفیجات فقط هویجه که ویتامین آ بالایی داره و نباید زیاد مصرف کرد

وای مگ ۳ ماه اول ضرر داره؟؟
از سبزیجات من فقط کاهو میخورم خیلی هم میخورم

بله عالیه

خوردن کاهو مانعی نداره کلا😐

منعی نداره همه ماه ها خوبه

عالیه برای رفع یبوست بارداری هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
بارداری معمولا 280 روز یا 40 هفته طول میکشه که بطور قراردادی از اولین روز آخرین قاعدگی شروع میشه.

🤰 سه ماهه اول: از اولین روز بارداری تا انتهای هفته 13.در سه ماهه اول ضربان قلب جنین توسط سونیکیت  شنیده میشه. بعضی از آزمایشات مثل نمونه برداری از پرزهای جفتی در سه ماهه اول انجام میشه

🤰سه ماهه دوم از هفته 14 تا پایان هفته 27. در سه ماهه دوم اولین حرکات جنین توسط مادر احساس میشه.بطوری که در مادران شکم اول دیرتر و شکم چندم زودتر حرکات جنین حس میشه.تستهایی مثل آمنیوسنتز در سه ماهه دوم انجام میشه.بهترین سه ماهه برای اکثر مادران معمولا سه ماهه دوم هست که هم تاحدودی از تهوع و استفراغ و تکرر ادرار سه ماهه اول رها شدن و هم اضافه وزن سه ماهه سوم رو هنوز تجربه نکردن. .

🤰 سه ماهه سوم از هفته 28 تا آخر هفته 40 هست که عمدتا در این زمان ( کمی زودتر یا دیرتر) به زایمان و تولد نوزاد ختم میشه.در سه ماهه آخر بعضی از مادران انقباضات غیر واقعی زایمانی رو تجربه میکنن و بیشترین وزنگیری جنین در این سه ماهه انجام میشه 🔰
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد