۵ پاسخ

من ک‌انجام دادم نمیشه ک آدم بدش میاد از خودش

نه عزیزم چ ضرری منم قبلا لیزر میرفتم الان دلم نمیاد ژیلت بکشم با دستگاه براون میزنم فقط بیکینی‌رو با ژیلت میزنم چون با وکس و این چیا درد میگیره

فکر نمیکنم خودتم میتونی تو خونه انجام بدی

همون منم بدم میاد از خودم
قبلاً هم لیزر میرفتم نمیخام ژیلت بزنم

شکمتم؟
بکینی ام؟

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ممد مامان ممد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا روزهای ابتدایی تولد