بالا اوردن در سه ماهه دوم خطر داره؟

۴ پاسخ

نه خوبم هست

من هنوزم که توی سه ماه سوم رفتم گاهی صبحاحالت تهوع دارم

اوووه من هنوزم بالا میارم
امپول هیدروکسی پروژسترون میزنم بعدش تا دو روز حالم بده بعد خوب میشم تا دوباره بره هفته ی بعدی تزریق کنم
تا میام تو روزای دیگه وزن اضافه کنم دوباره اکن دو روز همه را برمیگردونه سر جاش

منم تاحالا بالا نیاوردم ولی از وقتی رفتم تو سه ماه دوم بالا میارم

سوال های مرتبط

مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری