نه خوبم هست
من هنوزم که توی سه ماه سوم رفتم گاهی صبحاحالت تهوع دارم
اوووه من هنوزم بالا میارم
امپول هیدروکسی پروژسترون میزنم بعدش تا دو روز حالم بده بعد خوب میشم تا دوباره بره هفته ی بعدی تزریق کنم
تا میام تو روزای دیگه وزن اضافه کنم دوباره اکن دو روز همه را برمیگردونه سر جاش
منم تاحالا بالا نیاوردم ولی از وقتی رفتم تو سه ماه دوم بالا میارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.