خوردن عسل تو سه ماهه دوم ضرر داره یا نه؟

۵ پاسخ

ن عسل روزی یک قاشق هیچ بدی نداره بچه رو هم خوشگل میکنه

توبارداری هیچ چیزی ضررنداره مگراینکه زیاده روی کنی،فقط دمنوش هاگیاهی رونبایدمصرف کرد

من کخ ازبس همش سرماخورده ام ، همش عسل میریزم توابجوش و ابلیمو میخورم

من که میخورم

نه عزیزم چه ضرری داشته باشه
در حد تعادل همه چیز مصرف کن

سوال های مرتبط

مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری