سلام اینم جواب سونو ای که رفتم کسی سردرمیاره؟

تصویر
۴ پاسخ

پس حتما مال کیستتت بوده که ترکیده مایعشش اونجا جمع شده

ضخامتتت خوبه و مایع دیده میشه میگن این مایع مربوط میشه که تخمکت ازاده شده یا عفونت داری البته انشالله تو تخمکت ازاد بشه

خوبه عزیزم

عزيزم ضخامتت عاليه فوليكول خوبي هم داري اقدام كن

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری