بچه ها قرص ال دی باعث حالت تهوع میشه؟

۸ پاسخ

اره ولی من 13سال قرص جلوگیری سیپروترون کمپاند خوردم که کار ال دی رو انجام میداد اصلا تهوع نداشتم

اره ولی شبا بخور یه قرص سیبل بگیر اونم همون کارو میکنه شبا بخوری حالت تهوع نمیگیری

آره من که می‌خوردم بالا میاوردم
دکترگفت یک مدل دیگه بگیر

بله باید به دکترت اطلاع بدی دوزش رو کم کنه یه قرص شبیع به اون بهت بده

یکی از عوارضشه

وای وای من اسمشو هم می‌شنوم میخام بالا بیارم ، یادمه چند سال پیش میخورم بلافاصله میاوردمش بالا

خارجیشو بگیری بهتره .یکماه تحمل کن .از ماه دوم عادی میشه دیگه حالت تهوع پیدا نمیکنی

بله یکی از عوارضشه

سوال های مرتبط