۷ پاسخ

منم قرص دزوسپتیو میخورم نمیدونم میاره نازایی یا ن🥲

سلام ن
همش الکیه
بارداری اول خاست خدا بعدم شرایط بدن

نه اتفاقا ذخیره تخمدانیتو حفظ میکنه

خیر حتی احتمال دو قلویی رو بالا میبره 🤣

ال دی نه
ولی قرص اورژانسی اره

نه دختر همسایمون حین خوردن حامله شد

نه من ده سال خوردم الآنم باردارم

سوال های مرتبط

خانومِ مُجتبی💕 خانومِ مُجتبی💕 قصد بارداری
منتظر فندق منتظر فندق قصد بارداری