قرص سیبل عوارضش هم کمتر
مارولین یا درولست
تازگیا نگرفتم ولی ارزونه مارولینم زنداداشم میخورد اونم خوبه سرچ کن گوگل ببین کدوم رضایت بیشتری داره اونو بگیر
ب من که ساخت ۳سال خوردم انشاالله برا توام خوب باشه
مارلین هم خوبه خودم یک سال خودم
اگه برید دارو خونه بگید که ال دی بهتون نمیسازه یک قرص جلوگیری دیگه بهتون میده که بهتون بی افته
ولی میدونم ک چندین نوع هست که میگن خارجیش بهتره
من خودم ب ال دی حساس بودم عصبی میشدم اچ دی خوردم عالی بود
بله عزیزم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.