۴ پاسخ

رو اعصاب خیلی تاثیر منفی داره

ضرر داره من 4 ماه خوردم هم تخمداناتو ضعیف میکنه هم روانیت میکنه

من الان یه ساله میخورم که یعنی بده هیچ اتفاقی نیفتاده ولی اعصابم زیاد خراب میشه

بهتره نخوری

سوال های مرتبط