خانوما به نظرتون جلوگیری طبیعی باعث نازایی میشه

۵ پاسخ

نه کی گفته من یه سال و نیم کللا طبیعی جلوگیری میکردم

قرص ها اره

نه چه ربطی داره

من بعدازظهر اولم کاملا طبیعی جلوگیری کردم و بایه بار رابطه باردار شدم

نه گفته

سوال های مرتبط

خانومِ مُجتبی💕 خانومِ مُجتبی💕 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
نیلوفر نیلوفر قصد بارداری