۴ پاسخ

چون کم کاری تیروئید پرولاکتین رو بالا میبره احتمال داره جنین سقط شه، تیروئید راحت با دارو کنترل میشه

منم کم کار دارم کلی قرص میخورم ناشتا ها
نزدیک یه ساله اقدامم حامله نشدم هنوز

سلام عزیزم نه من کم کاری تیروئید دارم چند ساله فقط باید قرصاتو مرتب بخوری که همه چی رو روال بیوفته

بله باید دارو مصرف کنید

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفدهم بارداری
خانومِ مُجتبی💕 خانومِ مُجتبی💕 قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
نیلوفر نیلوفر قصد بارداری