تا ۳۵ قراره استفاده کنم
تا 36 هفته فقط میتونی استفاده کنی
من یادم نمیاد کی قطع کردم نمیدونم ماه۵بودم یا۶ شایدم۷ فقط گف از۱۲ساعت بکن ۲۴ساعت فک کنم بعدش قطع کن وهرزمان درد داشتی فقط استفاده کن چون برا بچه پسر خوب نیس زیاد استفاده کردنش
دوکتور گوفته تا ۳۶هفته استفاده کن
من قبلی روسی و شش هفته زایمان کردم این و گفتم تا سی وهفت هفته بزارم😂
این تاپیک واسه پنج ماه قبله😑
۳۵هفته
من از ۳۳ و ۲ روز یک روز درمیون دارم میذارم بعدش دو روز درمیون و یواش یواش تا قطع کنم میشه ۳۶ هفته
برا منم سواله کی باید قط شه؟؟
تا ۳۶
بمن گف تا۳۶هفته
عزیزم منم شیاف پروژسترون 400میزنم .3 تا دیگه دارم دلم میخواد نزنمش 10روز دیگه سرکلاژمو باز میکنم
36هفته البته سز شدم
من ۳ماه اول بارداری فقط استفاده کردم دکتر گفت قطع کنم
من وارد ۶ ماه ک شدم قطع کردم هرچند دکترم گفت باید بزاری تا ۳۶ هفته
تا ۳۵ به من گفت من ۳۴ قطع کردم 😅
برا منم تااخر گفت استفاده کن
اگر طبیعی میخوای زایمان کنی دیگه هفته ۳۶ باید قطعش کنی
تا اخر
من باید تا اخر استفاده میکردم ولی از ۳۵ قطع کردم
من روزی دوتا میزارم احتمالا تا ۳۵ هفته هم باید بزارم
من ۳۴ تمام
نمیدونم چرا برای من گفت تا آخر باید استفاده کنی من میترسم چیکار کنم
من از ۳۵ قط کردم سر بچه اولم سر اینم که اصلا استفاده نکردم
۳۴ هفته
دکتردوهفته استراحت مطلق گفته بهم شیاف پروژسترون داده دوروزه میزنم اصلاحالم افتضاحه امروززنگ زدم گف قط کن راهنماییم کنید
من دوروزه دارم شیاف استفاده میکنم دیگه مردم وزنده شدم حالت تهوع شدیدگرفتم ودردشکم نفخ ویبولتین شدید به دکترم گفتم گفت قطعش کن ازیطرفم میترسم خطرناک باشه واسه بچه قطع کردنش😔
باید دکترت بگه
۳۶ دکتر آسپرین و شیاف و قطع کرد
بارداری قبلیم تا۳۶هفته زدم الان انشالله همینطور استفاده میکنم
آخر سه ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.