۳ پاسخ

دکتر من گفت تا آخررررر باید بذاری چون دهانه رحمم نرم شده بود😢

بعد از کشیدن بخیه سرکلاژ

دو هفته بعد سرکلاژ

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۱۷ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی