مامانا درگهان کجا سیسمونی خوب هست؟

۲ پاسخ

من 5سال پیش از نی نی کو گرفتم نمی‌دونم هنوز هست یا نه آخه دوساله دیگه درگهان نیستم

من تو اینستا ی پیج دارم مغازشون توی پاساژ دودلفین هست ازشون انلاین خریدکردم راضی بودم. اسم پیجش هم سیسمونی قشم هست.

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری