کرمانشاه کجا سیسمونی خوب داره

۶ پاسخ

سیسمونی خوب داخل کرمانشاه که اقساط هم کار میکنن سیسمونی مهدیان داخل پاساژ مهدی مسکن میش اولین مغازه سیسمونی
کارهاشون عالیه ،تازه من سیسمونی کوچولوم رو از اونجا قسطی گرفتم اصلا سود هم روش نکشیدن خدا خیرشون بده هر کس رفت و راضی بود من و هم دعا کنه

. یه سوالی داشتم تحت نظر کدوم پزشکی و اینکه خوبه ؟ من سزارین دوممه الان فهمیدم دکترم پول میخواد که بیاد عمل کنه. والله زورم میاد چرا پول مفت بدم می‌خوام عوضش کنم دنبال یکی میگردم کار سزارینش خوب باشه و بیمارستان ابوالفضل بره

. یه سوالی داشتم تحت نظر کدوم پزشکی و اینکه خوبه ؟ من سزارین دوممه الان فهمیدم دکترم پول میخواد که بیاد عمل کنه. والله زورم میاد چرا پول مفت بدم می‌خوام عوضش کنم دنبال یکی میگردم کار سزارینش خوب باشه و بیمارستان ابوالفضل بره

کم مقدار زیادیشو رفتم سیسمونی کویتی خریدم هست توی رشیدی توی دیوار بزنی سیسمونی کویتی برات بالا میاره ، بقیه رو هم میرم کیمیا میخرم هست مسکن چون نمیتونم تا تو بازار برم مسکن برام نزدیک تره

سیسمونی بارونی، دیروز از سایت سفارش دادم ولی مال کرمانشاهه

قصر کودک چهار راه اجاق

سوال های مرتبط

مامان دخملی🌸🩷 مامان دخملی🌸🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری