ذخیره تخمدان آزمایش دادم عددش۴خوبه؟

۲ پاسخ

آره خیلی خوبه از من ۰٫۸۴بود کم بود

اره بالای ۱ خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ویکم بارداری
رویا رویا قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری