۸ پاسخ

ان تی پیش کدوم دکتر رفتی؟؟اهوازی دیگه؟

من بچه سرش آمد پایین نشستم فعلآ تا برم داخل 🤣😂 ازهیمن الان داره فضولی میکنع

اره بستگی به دکتر داره. انتی که رفتم خودش به شوهرم گفت فیلم بگیر. آنومالی هم سوال کردم گفت بگیر اشکال نداره دیگه ما هر سری میگیریم

بله حتی دکترم میگه دوربینت آمادس سونو رو بگیریم

آره من رفتم میذارن هر چند تام دلت میخواد همراه ببر 🤣🤣

من آنومالی که رفتم اجازه ندادن فیلم بگیرم

اره بمن گفتن گوشی بیار فیلم بگیر ولی سی دی هم بم دادن

جای خصوصی بری اره

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری