سلام خانما میگم شما تو این هفته نی نی رو حس میکنین؟؟

۶ پاسخ

نه عزیزم اصلا امکان نداره

من بعضی وقتا خیلی میترسم میگم خدایی نکرده اتفاقی براش نیفته ۷ هفته سونو قلب دادم دیگه نرفتم سونو هفته آینده ان تی باید برم خیلی استرس دارم

من بارداری دوممه سر اولی هم هیچ احساسی نداشتم نه حالت تهوع نه چیزی الانم همونجوریم😂😂

نه زوده عزیزم

نه بابا خیلی زوده الان
جفت خلفی از 18هفته ب بعد
قدامی دیرتر

ن عشقم

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری