۹ پاسخ

نه هیچییی فقط منتظرم برم سنو هی هی

بیشتر از 20 هفته به بعد حس میشه

من 15 حس کردم فقط نبض

از کی میشه حس کرد

نه زوده تا ۲٠هفته هیچی حس نمیشه

زوده ولی من زیر نافم سفت شده بود مثل یه توپ

خیلی زوده عزیزم از هفته ۲۱ تا ۲۳ شاید مث ترکیدن حباب حسش کنی.

زودهههه

من فعلا هیچی حس نکردم🥺

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری