خانما بنظزتون جنسیت چیه طبق عکس بچه های خودتون

تصویر
۶ پاسخ

پسر؟.

سلام خانوما منم ویارم با بارداری اول ک دختر بود فرق میکنه همه بهم گفتن پسره همش ترش ویارم بود بعد حرکتش پایین نبود مثل دخترم ولی دیروز آنومالی انجام دادم گفتن دختره

احتمالا دختر چون بیضه معلوم نیست تولکس

دکتر ازش بپرسی احتمال میده

شبیه پسره

پسر😍
احتمال نداد؟

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان هلیا مامان هلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🤰 مامان فندوق🤰 ۷ ماهگی
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان مرسانا خانم مامان مرسانا خانم روزهای ابتدایی تولد