بعد ده روز تاخیر پریود شدم💔💔😭

۸ پاسخ

آخه من منظم بودم ولی آلن سه روز تاخیر دارم تست زدم منفی شد نمیدونم چیکار کنم

منظم بوده سیکلت

منم یه بار 9روز تاخیر داشتم پریود شدم خیلی حس بدیه🥺😅
ایشالا ماه بعد عزیزم

میدونم چقدررر سخته...

بی بی چک‌ زدی یان

وایی چه حس بدی درکت میکنم واقعا منم هشت روز گذشته ازم دوتا بیبی منفی نمی‌دونم پری میشم حالا یه نه

ده روز زیاده

چه بد متاسفم

سوال های مرتبط

مامانی پس کی میای🥺🌞🦁 مامانی پس کی میای🥺🌞🦁 قصد بارداری
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۳ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا هفته نهم بارداری
مامان نبات مامان نبات قصد بارداری