بعد ده روز تاخیر پریود شدم😭😭😭😭

۳ پاسخ

باز سر موقع شدن بهتره تا اینکه اینهمه تاخیر بخوره آدم😭
انشالله ماه دیگه با خبرای خوبی بیایی عزیزم امیدتو از دست نده

عزیزم توکل بخدا به خودش بسپر به موقع اش خوبشو میده

چه ضد حال😓😓

سوال های مرتبط

چشم انتظارتم🤱 چشم انتظارتم🤱 قصد بارداری
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۳ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا هفته نهم بارداری
مامان نبات مامان نبات قصد بارداری