کسی بچشو واکسن سرماخوردگی زده عوارض نداره؟

۱ پاسخ

واکسن سرماخوردگی نیست
آنفولانزا ست
من دوسال زدم نه عوارضی نداشته
امسالم میزنم

سوال های مرتبط