۸ پاسخ

اگه از رو آزمایش می شد فهمید، دکترا از همون طریق می فهمیدن و می گفتن و دیگه نمی‌موندن تا سونوگرافی آنومالی

احتمالا دختره عزیزم

احتمالا دختره عزیزم

اگر الان ۱۵ هفته تمام هستی برو سونو جنسیت

سلام عزیزم
مشخص نمیشه
الکیه

سلام مامان جوجه کجارفتی انتی و هزینش چقدرشدمیشه لطفا بگی

از رو این نمیشه فهمید

نمیشه قطعی گفت ولی طبق گفته ها احتمالا دختر باشه

سوال های مرتبط

مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته بیست‌وششم بارداری