سونوی من بعد 18 روز تأخیر 🙁
بتا دادم یک هفته پیش 272

تصویر
۱۹ پاسخ

نظرتون چیه ؟

سونو رو تکرار کن دو هفته بعد
منم ۶ هفته دادم قلب تشکیل نشده بود
۷ هفته اوکی شد

صبر کن دوباره چند هفته بعد سونو رو تکرار کن انشاالله جنین و قلب کوچولوش با هم تشکیل شدن

صبر کن فعلا

زود رفتی

چندهفته ؟
چرا رضایت به واژینال ندادی تکلیفت روشن بشه

چرا انقد زود رفتی سنو انقد هم استرس میدین به خودتون

هنوز سنش ۶ تا ۸ هفته قلب شکل میگیره این جوجه هنوز ۵ هفته ست

استرس به خودت واردنکن انشاالله که همه چی اوکی هست و به سلامتی بغلش میکنی

هفته 5 تا 5.5 بارداری: کیسه زرده به طور معمول و واضح در سونوگرافی واژینال دیده می‌شود

بارداری گلم سه هفته دیگ‌برو سونو‌صدا قلبشم میشنوی سونو شکمی تو این هفته دقیق نیست

زود رفتی صبرکن

عزیزم ۵ هفته ای فعلا جنین دیده نمیشه خیلی زود دو هفته دیگ بری قلبشم تشکیل میشه منم اینجوری بودم

فکر کنم زود رفتی

بارداری ولی سن بارداریت کمه اره؟

خب زود بوده الان همین ساک هم هس یعنی همه چی اپکب هس تو هفته۵ هستی تازه..بمون موعد پریود بعدیت ک رد شد برو قلبشم میشنوی

پیش دکترنرفتی

الان یعنی بارداری یا ن؟

مال چن وقت پیشه سونو

سوال های مرتبط

مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته هجدهم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد حسینم مامان محمد حسینم هفته بیست‌وسوم بارداری