موی نینی چن ماهگی در میاد

۵ پاسخ

من واسه آنومالی که رفته بودم از جلو موهاش یه ۴ تا شوید داشت خخخخخخخخخ

من تو سونو30 هفته موهاش قشنگ مشخص بود خود دکتر کلی ذوقشو کرد

دخترم بدنیا اومد اندازه بچه یکی دو ساله مو داشت

خواهرزاده من بعد یک سال دراومد کچل کچل بود 🤣🤣🤣

آخرای ماه ۸ رشدش بیشتر میشه من سی پنج هفته رفتم سونو گفت در اومده موهاش

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان بهترین پسر 💙 مامان بهترین پسر 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 ۱۱ ماهگی
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری