۲ پاسخ

من چند روزی هست میدم
اوکیه

اره من دادم دکتر برای پسرم نوشت اما چون بدمزه بود نخورد 😢
اخه پسرم از اول آپتامیل ساده خورذه ک خیلی خوشمزس یهو اینو بهش دادم نخوزد اما اگ قبلا اپتامیل پپتی بهش دادی قطعا اینم میخوره

سوال های مرتبط

مامان یارا و دیار👦🏻🫀 مامان یارا و دیار👦🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی