۴ پاسخ

کلا برای یک ماه به بالاست،فقط یه نوع گریمکچر هست که مخصوص زیریک ماه هست

اصلا نده
دایمتیکون هم مناسب سنشه.هم خیلی بهتره

نه زیر یک ماه نمیشه

از یماهگی

سوال های مرتبط

مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی