خانما آبگوشت و شیر برنج چجوری درست میکنید برای بچها

۲ پاسخ

برای شیر برنج من برنج نیم دانه رو میزارم با آب (یکم اب زیادتر)خوب بپزه له بشه.
ی کوچولو اندازه بند انگشت نبات میندازم داخلش. یکمم لهش میکنم برنجو باز، ک بتونه بخوره.وقتی یکم خنک شد ی پیمانه شیر خشکشو اضافه میکنم.چون زیر یکسال شیر پاستوریزه نمیدم

گوشت وسیب زمینی وهویج بدون چربی براش میپزم شیربرنج ندادم فرنی میدم بدون شیرتایک سالگی شیرممنوع دکترگفت

سوال های مرتبط

مامان سامی مامان سامی ۱ سالگی
مامان 👶🏻hirad💙 مامان 👶🏻hirad💙 ۱ سالگی
مامان maman  shahan مامان maman shahan ۹ ماهگی