امپول جلوگیری کسی زده؟ قیمتش چقدره؟, عوارض خاصی داره؟

۴ پاسخ

من زدم خیلی خوبه 30 تومان گرفتم تضمینی باردار نمیشی فقط تاریخش رو یادت باشع سر تاریخ بعدی باید دوباذه بزنی

ب نظر من طبعیش خیلی بهتر ه

آمپوله خیلی عوارض داره.نزن خواهر

نزن به عنوان کسی که زده پدرش در اومده درام میگم نزن

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱۲ ماهگی
مامان مانیار👼الینا🧚 مامان مانیار👼الینا🧚 ۸ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی