سلام کسی آمپول جلوگیری زده چطوری خوبه

۱ پاسخ

من ۱۴سال پیش سه سال زدم خیلییی خوب نه پریود میشدم نه چیزی راحت
قطع کردم بعد ۱۰ماه باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱۲ ماهگی
مامان درسا و ماهد مامان درسا و ماهد ۷ ماهگی