۴ پاسخ

مگه ک ا ن دوم چشه که قرص و امپول؟؟؟ این چیزا عوارض داره ب خودتون ضرر نزنید

آمپول اگه بت بسازه باید قبلش ارمایش بدی قرص هم باید سر ساعت بخوری و اگه یدونه آنتی بیوتیک بخوری اثرش ازبین میره

هیچکدوم خوب نیسن

من قرص ک روم نیوفتاد ب خونریزی منو مینداخت ک دکتر گفت نخور
آمپول هم تحقیق کردم که میگن عوارض زیادی داره هورمونات هاتو بد بهم میریزه ب ریسکش نمی‌ارزه

سوال های مرتبط

مامان میران و میراث مامان میران و میراث ۱۳ ماهگی
مامان مانیار👼الینا🧚 مامان مانیار👼الینا🧚 ۸ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان درسا و ماهد مامان درسا و ماهد ۸ ماهگی