مگه ک ا ن دوم چشه که قرص و امپول؟؟؟ این چیزا عوارض داره ب خودتون ضرر نزنید
آمپول اگه بت بسازه باید قبلش ارمایش بدی قرص هم باید سر ساعت بخوری و اگه یدونه آنتی بیوتیک بخوری اثرش ازبین میره
هیچکدوم خوب نیسن
من قرص ک روم نیوفتاد ب خونریزی منو مینداخت ک دکتر گفت نخور
آمپول هم تحقیق کردم که میگن عوارض زیادی داره هورمونات هاتو بد بهم میریزه ب ریسکش نمیارزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.