۸ پاسخ

من رفتم رجایی ۴۰۰
خیلی خوب بود فوق تخصص قلب اطفال

هنوز موفق نشدی اکو قلب بگیری عزیزم

من هدایت میرم تامین اجتماعی میده .هیچی خودم نمیدم.

بیمارستان قلب رجائی

بیمارستان شریعتی من رفتم داشت

بیمارستان غیاثی روز سه شنبه دکترش عالیه و اینکه با اکثر بیمه ها قرار داد دارند

فقطم روزای سه شنبه و چهارشنبه هستن از ساعت ۸ صبح تا ۱ بعداز ظهر

برو اکبرآبادی با بیمه ۲۴۰ بدونه بیمه یه تومن

سوال های مرتبط

مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلگون مامان نیلگون روزهای ابتدایی تولد