سلام تو هفته من تکون بچه کم بشه خیلی خطر ناکه

۲ پاسخ

دیگه برو زایشگاه معاینه کنن دردات شروع شه مگه چهل هفته نیستی

تو دوساعت تا ۱۰ تا حرکت داشته باشه اوکیه
اگه کمتر بود برو زایشگاه چک بشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی
مامان حامد و یسنا مامان حامد و یسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان قندونبات💙👶🏻 مامان قندونبات💙👶🏻 ۷ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی