۴ پاسخ

عزیزم من ۳۶هفته ویک روز زایمان کردم خداروشکربچه م سالمه🌹🥰

نه عزیزم خطرناک نیست اصلا
از 37هفته به بعد نقطه امن هست واگه به دنیا بیاد هیچ مشکلی نداره

دوست من ۳۷هفته و یک روز زایمان کردبچش صحیح و سالم بود دستگاه هم نرفت

چرا دکتر گفته تو این هفته؟
اگه بزاری بچه تا ۳۸هفته و ۴روز بمونه خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان قندونبات💙👶🏻 مامان قندونبات💙👶🏻 ۷ ماهگی
مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی