۶ پاسخ

سلام عزیزم شما زیر نظر خانم عسکری هستین راضی هستین ؟

خیلی عالیه

+98 917 128 4174

من بیمارستان میر حسینی بودم
برج 10پارسال خرج بیمارستان و داروها که گرفتم شد15تومن من قبلش رفتم برا زایمان طبیهی بهم دارو دادند قرص گل مغربی دادن ورزش هارو گفتن . بعد دوهفته بعدش کیسه ابم پاره شد زنگشون زدم رفتم مطبشون یکم برام دمنوش درست کردند بهم دادند بعد باهم رفتیم بیمارستان
شوهرمم اومد پیشم کمرم داخل وان اب گرم ماساژ میداد خیلی خوب بود

کدوم بیمارستان زایمان کردین ؟
هزینتون چقدر شد

سلام عزیزم من پیش ایشون زایمان کردم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان آراد و آرین مهر مامان آراد و آرین مهر هفته سی‌ودوم بارداری