۷ پاسخ

گاهی بتا خیلی بالا ممکنه نشونه دوقلو بودن باشه زده H بالاس

ممنون از همگی اسم عوص کردم

مثبتهه مبارکه

یعنی ریسک باردار بودنت بالاعه خیلی مثبتی

چیزی نیست گلم چند هفته ته؟

Hیعنی high میشه زیاد

مثبته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان یاشار و تو راهی مامان یاشار و تو راهی ۲ ماهگی