یا ابالفضل. ندی به بچه خودت بخور عزیزم
خداوکیلی بعضیا تون چجوری بدون هیچ فکر و علم و عقلی بچه دار میشید؟همینجور فقط بلدید بچه بسازید و بدنیا بیارید والسلام؟😐بچه ۱۷ روزه بهش آب انار و آب هندوانه میدن کودن؟
بخدا آدم میمونه بچه به این کوچکی کی هم چنین چیزی رو بتون گفته بدین
نکن عزیزم بچت معدش داغون میشه
اولین باره میشنوم دوتا بچه هام زردی داشتن چیزی ندادم جز دارو دکتر. با عرق شاطره وکاسنی بدنشو بشور زیر مهتابی نگش دارخودتم خنکی بخور
عزیزم به بچه چیزی ندین
خودت اگه شیرتو به بچت میدی چیزای خنکی بخور
از عطاری شیرخشت بخر روزی ۳ بار بخور
هیچی بچه ۱۷ روزه چه ب اب اناز و هندونه میخوای بکشیش
وای نادونه چقدر
۱۷ روزه ؟؟؟؟؟ آب انار آب هندوانه ؟؟؟؟ واقعا ؟؟؟؟
چیزی به اسم دکتر هست دارو هست زمان قدیم نیست که
این چیزارو نده به بچه. شیر زیاد بخوره خودش خوب میشه. دستگاه نذاشتین؟
کی بهت همچین چیزی گفته؟؟ هر کی گفته مطمعن باش از دشمنی گفته بچه زیر ۶ ماه رو چیزی میدن بخوره اخه؟؟؟؟
زیر نور مهتابی بگیر اگ افاقه نکرد ببرش بیمارستان دو سه روز زیر نور مهتابی اونجا روزی دو ساعت بگیر و خلاص
چشمای بچه رو حتما با چشم بند ببندی بعد بذاری زیر نور مهتابی
مهتابی هم از کالای پزشکی برو اجاره کن
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
ندی گلم بجاش شیرخشت از عطاری بگیر خودت بخور چند قطره ب بچه بده گرمی نخور ولی اون آب هندوانه و انار و نده
وای خدایا ندیااااااااا
ی لطفی بکن بچتو ببر دکتربهش قطره میده ی مهتابی هم اجاره کن دوروز بزار زیرش بخابع زردیش رفع میشه
به بچه نده خودت اب اناربخور من بچمو که زردیش ۱۸ بود بردم یه دکتر خوب گفت زردینوزاد از شیر مادر اصلا نگران کننده نیست ولی من با شیر گاو شستمش زردیش اومد پایین بعدم اصلا بچه رو گرم نگه ندار
آراد زردی داشت دستگاه اجاره کردم آوردم خونه .الین یکم زردی داشت شیرخشک دادم رفع شد
قطره مخصوص زردی از داروخانه بگیر
بهش نده بچه دلدرد میشه خودت باید بخوری
من هیچی مدادم بچه ام ۱۷ بود زدیش ۴ روز بستری کردم ش بیمارستان
هی میگفتن شیرخشت بده ترنجبین
فلان بمان هیچی ندادم
وای نمیاد خودت بخور
لیمو شيرين
یاحسین خواهر من ببر دکتر قطره بده و دستگاه بیار خونه نکن همچین کاری
خودت باید بخوری نه بچه
هیچییییی نده توروخدا
ندی به بچه ها فقط باید شیر بدی بهش تا رفع شه اگه زردیش زیر ۱۶ هست اگه بالای ۱۶ هست هم که ببر بستریش کن بذارن تو دستگاه دو یه روزه رفع میشه
یا خدا بابا جان لخت کاملش کن یه مهتابی هم بزار بالای سرش همش زیرش باشه فقط برای شیر و پوشک عوضش کن آخه الان حتی آب هم نباید بدی بهش اونوقت میخای آبمیوه بدی بهش 🫤😐
نکن بچه رو مریض میکنی ببر دکتر
ندی هااااا....یا خدا.اینا واسه قدیما بود که دارو و درمان نبود.قشنگ ببرش دکتر.اگر دستگاه لازمه یکی اجاره کن بیار بذار تو دستگاه.زباد بهش شیر بده.هر چی بیشتر ادرار کنه زودتر میاد پایین...
نکن خانم نکنننن
بسمالله..کدوم دوران هستیم 🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.