دوستان امپول hcg 5000کسی زده و باردار شده؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام میگم امپول hcg5000باید تو یخچال بزارم من ازچهارشنبه گرفتم گذاشتم تو کابینت الان گذاشتم تو یخجال

بله عزیزم من زدم بار اول باردار شدم و اینکه قرص لتروزول هم خوردم

من 4 دوره زدم نشد

آمپول آزاد سازی تخمکه انشاالله که باردار میشی

سلام من زدم اونم تا ی دفعه

سوال های مرتبط

خدایا 😭معجزه خدایا 😭معجزه قصد بارداری
مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری