سلام .تیرویید ۳.۷۶زباده برا هفته ۲۵???

۹ پاسخ

واسه من۳.۱۰ بود دکتر گفت نرماله بستگی به دکترت داره

آره عزیزم تو هفته شما زیاده زودتر برو دکتر قرص لووتیروکسین میده تنظیم میشه

من 4.6 بود دارو داد شد 0.2 الان دوز دارومو کم کرده، گفت داره به سمت پرکاری میره

لوکسین ننوشته برات؟ من مرتب میخوره الان رفته رویه ۱ ونیم اینا

خیلی بالا نیست ولی شاید قرص بده کنترل بشه بالاتر نره

تیروئید تا نرمال ۲/۵ هست
و من ۶/۵ بود تو سه ماه ک دارو مصرف کردم مرتب شد ۱/۵

توی بارداری تا ۳.۵ نرماله
یکبار دیگه تکرارش کن احتمال خطا توی تیروئید خیلی زیاده تا مطمئن بشی

بله باید زیر ۲ و نیم باشه

به من میگه باید دو و نیم باشه بالاش بده

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فربد خان🌺🧿 مامان فربد خان🌺🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری