واسه من۳.۱۰ بود دکتر گفت نرماله بستگی به دکترت داره
آره عزیزم تو هفته شما زیاده زودتر برو دکتر قرص لووتیروکسین میده تنظیم میشه
من 4.6 بود دارو داد شد 0.2 الان دوز دارومو کم کرده، گفت داره به سمت پرکاری میره
لوکسین ننوشته برات؟ من مرتب میخوره الان رفته رویه ۱ ونیم اینا
خیلی بالا نیست ولی شاید قرص بده کنترل بشه بالاتر نره
تیروئید تا نرمال ۲/۵ هست
و من ۶/۵ بود تو سه ماه ک دارو مصرف کردم مرتب شد ۱/۵
توی بارداری تا ۳.۵ نرماله
یکبار دیگه تکرارش کن احتمال خطا توی تیروئید خیلی زیاده تا مطمئن بشی
بله باید زیر ۲ و نیم باشه
به من میگه باید دو و نیم باشه بالاش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.