سلام خانم ها کیا سونو ۲۵ هفته رفتن بیاین بگین برا چی هستش

۳ پاسخ

اصلا نرو بزار هفته 30هم باز سنو بهت میدن برا رشد اینم برا رشده

احتمالا برای وزن هستش

سلام برای غربالگری

سوال های مرتبط

مامان یسنا 👼 مامان یسنا 👼 ۵ ماهگی
مامان پارسا🩵 پناه🩷 مامان پارسا🩵 پناه🩷 ۵ ماهگی
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد