سلام کیا سونو رشد رو ۲۸ هفته رفتن ؟؟؟

۸ پاسخ

من۲۹هفته رفتم گفت بعدی ۳۵هفته بیا

من هم 29رفتم وهم آخر33

من ۲۸هفته شش روز رفتم

میشه ۲۹هفته برم صبر ندارم لازم شد یه بار دیگه هم میرم؟

من رفتم 33هفتم باید برم

من هنوز نرفتم
دکترم ولی نسخه داد ۲۸ هفته برم

من یه سونو دادم تازه رفته بودم تو 28 هفته خود دکترم سونو کرد

پزشکم یک سونو در ۲۸ هفته برام نوشته، نمیدونم چه سونویی هست

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زیزیگلو مامان زیزیگلو ۷ ماهگی