۵ پاسخ

بمن گف ۳۰ هفته برم وزنش ۱۴۸۲ بود

دکتر من گفت ۲۸ نیاز نیست، ۳۲ برو

فک کنم یکیش 28هفته هست دوباره 32هفته و 36هفته میفرستن برا وضعیت جنین و رشد و قرار گیری بچه و جفت

من۲۹هفته رفتم۱۳۵۰بود

والا دکتر منم نوشته واسه ۲۸ هفته دیگه نمیدونم زود یا نه

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زیزیگلو مامان زیزیگلو ۷ ماهگی