خانما بعد از سونو رشد که ۲۸ هفته میرن سونو دیگه هم داریم؟

۶ پاسخ

بفرمایید

تصویر

من ی بار 27هفته 5 روز رفتم. خود دکتر انجام داد تو مطب
یبار سنو وزن 31 هفته پنج روز
ی بارم 36 هفته کامل. اینم خود دکتر تو مطب انجام داد

به من گفت ۳۴ هفته برم مجدد

اره عزیزم

من ۳۲ هم رفتم گفت دیگه نمیخواد

اره عزیزم ۳۶ هفته برای وضعیت جنین ک سفالیکه،بریچه،عرضیه چیه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری