خوشگل خانما سونو وزن ۲۸ هم میرن؟

۱۰ پاسخ

بله من رفتم

اره میشه

منم رفتم عزیزم هر موقع بخوای و دکترت بگه میتونی بری

سلام عزیزدلم خوبی آره تا ۲۹ هفته وقت داری میتونی بری

من گفتم 32 هفته برم. هم وزن و چک کنه هم سلامت بچه رو. تا اون موقع هم خوب میخورم وزن بگیره

منم ۲۸ رفتم گفت وزن بچت ۱۲۰۰ هست سه هفته دیگه بیا برا سونو

اره منم دکترم ۲۸ هفته نوشته برم

من رفتم

من ۲۹ رفتم

هر موقع بخوای میشه بری بنظر من همین ۲۹/۳۰بری بفهمی چقدره وزنش بهتره
من ۲۹رفتم میگه کم هست
الان تغذیمو دست کردم

سوال های مرتبط

مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۱۱ ماهگی
مامان بلوبری😎 مامان بلوبری😎 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان 🕊🕊🕊🕊🕊🕊 مامان 🕊🕊🕊🕊🕊🕊 هفته سی‌وسوم بارداری