خانما ۲۸ هفته وزن بچه ۱۲۲۰خوبه؟
#سونو
#زایمان
#سزارین

۶ پاسخ

خیلی خوبه آبجیمم 28هفته1200بود

عالیه عشقم

اره عالی

عزیز دلم بارداری میشه واس پدرم یه صلوات بفرستی قلبم داره از جاش در میاد 💔

اره عالی

عالیههههه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی