سلام عزیزم خوبی
من یادمه شما ۲۷ هفته بودی میگفتی انقباض داری من سوال هم داشتم ک انقباض چیه اون موقع من نداشتم الان اومده سراغم دقیق هم هفته شما شدم اومده
الان شما بهتری
رفع شده یا هنوزم هست
دکتر دارو چی داد بهتون
میترسم زایمان زودرس بگیرم خدایااااا
به من گفتن ۳۵ هفته
۳۲ و ۳۳
دکتر من گفت ۳۴ هفته
۲۸هفته و چندروز رفتی؟
عزیزم چند بود وزنش
۳۲
حدود ۳۲ ۳۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.