خانما
من ۲۸ هفته سونو وزن رفتم
دوباره کی برم خوبه؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
من یادمه شما ۲۷ هفته بودی میگفتی انقباض داری من سوال هم داشتم ک انقباض چیه اون موقع من نداشتم الان اومده سراغم دقیق هم هفته شما شدم اومده
الان شما بهتری
رفع شده یا هنوزم هست
دکتر دارو چی داد بهتون
میترسم زایمان زودرس بگیرم خدایااااا

به من گفتن ۳۵ هفته

۳۲ و ۳۳

دکتر من گفت ۳۴ هفته

۲۸هفته و چندروز رفتی؟

عزیزم چند بود وزنش

۳۲

حدود ۳۲ ۳۳

سوال های مرتبط

مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد